Co powinna zawierać reklamacja?


Jeśli masz zastrzeżenia do wykonanej naprawy, przysługuje Ci prawo złożenia reklamacji.
Przed wizytą w serwisie zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowe w celu ustalenia szczegółów.

Reklamacja powinna zawierać:


  • imię i nazwisko,
  • dane kontaktowe,
  • numer seryjny SN (serial numer, umieszczony na naklejce na spodzie laptopa) lub numer naprawy,
  • opis powodu reklamacji

Zapraszamy bezpośrednio do punktu przyjęć


Nasz serwis czynny jest od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8:00 - 17:00.

Weltronix Paweł Trzeciak
ul. Browarna 13a
43-300 Bielsko-Biała

Procedura reklamacyjna

Na reklamacje staramy się odpowiadać w ciągu 5 dni roboczych.

Jeśli masz pytania, dotyczące obsługi Twojej reklamacji, zapraszamy do kontaktu pod numerem  33-815-70-13(od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00) lub za pośrednictwem profilu Weltronix na Facebooku.