Specjalna obsługa Kluczowych Klientów


Kluczowym Klientom proponujemy:

  •     indywidualny kontakt z Klientem końcowym,
  •     priorytetową obsługę serwisową najwyższej jakości,
  •     elastyczne, indywidualne podejście.
  •     obniżone ceny napraw
  •     elastyczne podejście do rozpatrywania gwarancji


W ramach serwisu klienta biznesowego oferujemy m.in.:

  • w razie konieczności ekspresową wycenę i przyśpieszoną naprawe
  • darmową konsultacje problemów serwisowych niewymagających wizyty w serwisie
  • pełną informacje o statusie naprawy dostępną poprzez stronę internetową
  • zgranie danych Klienta z urządzenia na płytę (o ile rodzaj uszkodzenia tego nie uniemożliwia).
  • bardzo atrakcyjne system zniżek w przypadku sprzętu prywatnego

Jesteśmy otwarci na Państwa potrzeby – w ramach współpracy możemy zapewnić Państwu inne niestandardowe usługi, ściśle dopasowane do potrzeb Państwa Kluczowych Klientów.

Klientów biznesowych, zainteresowanych nawiązaniem współpracy z Weltronix, prosimy o kontakt przez poniższy formularz.

 
WAŻNE! W sprawach związanych z obsługą serwisową pojedynczych urządzeń (wyceny napraw odpłatnych, status naprawy, reklamacje) zarówno Klientów indywidualnych, jak i firmy, prosimy o kontakt przez formularz na stronie.

Formularz