Specjalna obsługa Kluczowych Klientów
Kluczowym Klientom proponujemy:
- indywidualny kontakt z Klientem końcowym,
- priorytetową obsługę serwisową najwyższej jakości,
- elastyczne, indywidualne podejście.
- obniżone ceny napraw
- elastyczne podejście do rozpatrywania gwarancji
W ramach serwisu klienta biznesowego oferujemy m.in.:
- w razie konieczności ekspresową wycenę i przyśpieszoną naprawe
- darmową konsultacje problemów serwisowych niewymagających wizyty w serwisie
- pełną informacje o statusie naprawy dostępną poprzez stronę internetową
- zgranie danych Klienta z urządzenia na płytę (o ile rodzaj uszkodzenia tego nie uniemożliwia).
- bardzo atrakcyjne system zniżek w przypadku sprzętu prywatnego
Jesteśmy otwarci na Państwa potrzeby – w ramach współpracy możemy zapewnić Państwu inne niestandardowe usługi, ściśle dopasowane do potrzeb Państwa Kluczowych Klientów.
Klientów biznesowych, zainteresowanych nawiązaniem współpracy z Weltronix, prosimy o kontakt przez poniższy formularz.
WAŻNE! W sprawach związanych z obsługą serwisową pojedynczych urządzeń (wyceny napraw odpłatnych, status naprawy, reklamacje) zarówno Klientów indywidualnych, jak i firmy, prosimy o kontakt przez formularz na stronie.